Δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο αδικοχαμένος καλλιτέχνης την τελευταία 20ετία...
Ο Jeff Buckley σημάδεψε την στροφή μου από το χαρντ μέταλ σε πιο "σοφτ"καταστάσεις...
Εδώ και πολλά χρόνια άκουγα brutal metal (και ακούω μην λέω και μαλακίες) και νόμιζα ότι
έβγαζα την οργή από μέσα μου για όσα μαζεύω με τα χρόνια.
Αρχίδια dear friends, μάζευα περισσότερη από όση έβγαζα! λολ
Jeff Buckley - Dream Brother
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου